De eerste indruk - Reisverslag uit Silves, Portugal van Robin Mertens - WaarBenJij.nu De eerste indruk - Reisverslag uit Silves, Portugal van Robin Mertens - WaarBenJij.nu

De eerste indruk

Door: Robin Mertens

Blijf op de hoogte en volg Robin

18 April 2015 | Portugal, Silves

Met het zonnetje in Nederland stapten we in het vliegtuig op zaterdagochtend voor onze vlucht. Toen we op onze geboekte plekken gingen zitten, kwam een gezin naar ons toe en vroeg of ik met hun van plek wilde ruilen vanwege het weinig aantal plekken met hun 3 kleine kinderen. Dit was voor mij geen probleem, dus ik ging een aantal rijen naar voren. Jammer genoeg dus geen plekken naast elkaar, maarja. Gelukkig heb ik een lange tijd gezellig met een surfer kunnen kletsen. De vlucht verliep vrij goed en voor dat ik het wist kwamen we aan op Faro Airport met al meteen een mooi uitzicht over de heldere kust van de Algarve! Daar stonden we dan aan het vaste land in Portugal met onze koffers. We werden opgewacht door onze chauffeur die ons naar het appartement bracht.

Vrij snel waren we al in Silves bij het appartement. Eerst even neerploffen op de bank die al vrij snel was goedgekeurd (behalve dat hij erg kraakte). Eerst even de koffers uitpakken en alles inrichten. En al rondkijkend kwamen we erachter dat we geen water hadden... Help! Na een tijdje hebben we de leidingen open kunnen krijgen zodat we eindelijk water hadden. he he eindelijk opgelost, maar toen kwam al vrij snel probleem 2 dat de boiler stuk was en we geen warm water hadden! Met hulp van onze buren die een technische man ervoor hadden gebeld is het uiteindelijk opgelost. Daarna hebben we nog even een lange tocht onze eerste boodschappen moeten sjouwen berg op, beweging ook weer gehad. Na een lange dag uiteindelijk voor het eerst in mijn heerlijke nieuwe bedje beland.


Wordt vervolgd...

  • 23 April 2015 - 00:06

    David:

    Vind ik leuk Robin! Geniet er van en ik houd het in de gaten. Groetjes! !

  • 23 April 2015 - 00:06

    David:

    Vind ik leuk Robin! Geniet er van en ik houd het in de gaten. Groetjes! !

  • 23 April 2015 - 07:26

    Ton Mertens:

    Hoi Robin,

    Wat een mooi avontuur!
    Veel plezier en we blijven je volgen!

    Liefs Ton en Jaqie

  • 30 April 2015 - 15:04

    Walther:

    Hallo Robin, Leuke blog, volgens mij hebben jullie het wel naar jullie zin. Zoals je gemerkt hebt is het leven met warm water en gas toch een stuk aangenamer. Fijne stage nog! groet Walther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 2093

Voorgaande reizen:

18 April 2015 - 27 Juni 2015

Stage in Silves, de Algarve

Landen bezocht: