Op de helft en bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Silves, Portugal van Robin Mertens - WaarBenJij.nu Op de helft en bezoek uit Nederland - Reisverslag uit Silves, Portugal van Robin Mertens - WaarBenJij.nu

Op de helft en bezoek uit Nederland

Blijf op de hoogte en volg Robin

07 Juni 2015 | Portugal, Silves

De lange werkweken vliegen al zo snel voorbij en voordat we het wisten zaten we hier al 6 weken! Tussen onze werkdagen in hebben we altijd nog paar vrije dagen om bij te komen en leuke dingen te doen. Met het zwembad op loopafstand of 2 minuten met de auto hadden we altijd wel een oplossing.

In onze 5e week kregen we bezoek van onze moeders, de tante van Thomas en Thari voor hem. Die natuurlijk heel blij waren dat ze elkaar weer konden zien. Ze hadden vlakbij in de havenstad Portimão hun eigen appartement geboekt.
We hebben in die week veel leuke dingen kunnen doen. Zoals de boottrip waar we op zee omringd werden door dolfijnen!! Zo dichtbij in het wild was erg mooi om mee te maken. Verder waren we nog een hoop verschillende restaurantjes afgegaan en lekker genoten op het strand. Ze mochten ook een keer mee naar ons stage bedrijf en zo konden ze zien wat wij allemaal gedaan hadden.

• 17 Juni 2015 - 15:25

Kimberley Borm:

Ik ben wel een beetje jaloers.

Leuk om te lezen!

Groeten,